♥StOrY oF mY liFe♥

Friday, 18 May 2012

Perkhidmatan Kereta Sewa di Langkawi


Perkhidmatan Kereta Sewa di Langkawi

ASSALAMMUALAIKUM ...

                  Berkenaan tajuk Entry diatas(pergh, formal doe)...haha..ok lah, nama ak Aizat, Orang Panggil Uyai...ak malas nk cita panjang kat sini...di pendekkan cita' ak baru ja habis Praktikal di Langkawi...disebabkan ak ad cuti sem, 2 bulan lagi..so, ak pon lepak la langkawi...dh 2, xkan nk lepak ja kan...poket ngan dompet ak pon bknnya bley branakkan duit pon....jd, kena la cari skit duit(nak idup katakan)...Dengan itu, ak ad la tolong mmbe ak nie kat langkawi...dipendekkan lagi cita...AkU pinjam sat blog Cik Azirah nie utk kepentingan ak..hahaha(gelak Shaiton)..dia ngan ak pon bkn Org len..kan kan kan...hehe

Oleh itu, disini ak telah sertakan senarai harga Kereta sewa yg Kami buat....

Lepas 2 agak dh Plan and nk sewa kereta nie...halo2 la ak noh..
nie no phone ak:

                               UYAI: 017-4621649(bg yg pkai Maxis)
                                           019-4171992(bg yg pkai Celcom)

                                Tambahan: ak xpkai Digi sebab ad org kata kat ak 'Mat Bangla ja pkai digi'...hahaha(gelak Shaiton lagi)

                                Tambahan lagi: klu ad adik bradik yang nak mai langkawi 2..bg ja NO PHONE ak nie ha....Hotel,Island hoping, mangrove pon ak dok tlg org wat jgak...pendek ngan panjang kata...mai langkawi call ak....insyallah masalah selesai...tp mai bwak la duit...ak pon cari makan...huhuhu(mnangis mcm tngok cita OMBAK RINDU)

 Kereta sewa di Langkawi merupakan keperluan utama kepada pelancong yang datang selain daripada perkhidmatan teksi .Kami menawarkan kereta sewa yang berpatutan (ayat cari makan) ...hahaha.

   P/S: TAK FAHAM CALL AKU..TALIAN 24 JAM DIBUKA(kalah maxis center)...    

Bil
Kereta sewa
Low Season
Peak Season
1
Proton Iswara
RM50
RM80
2
Kancil
RM50
RM80
3
Proton Wira
RM60
RM90
4
Viva
RM60
RM100
5
Picanto
RM70
RM110
6
Myvi
RM80
RM130
7
Gen 2
RM90
RM130
8
Pesona
RM90
RM140
9
Waja
RM90
RM140
10
Nissan Venette (8 pack)
RM100
RM170
11
Vios
RM100
RM150
12
Sentra
RM100
RM150
13
Mazda 2
RM100
RM150
14
Serena
RM160
RM270
15
Avanza
RM120
RM180
16
Citra
RM120
RM190
17
Toyota Haie -Old  (12 pack)
RM120
RM200
18
Exora
RM130
RM300
19
Alza
RM130
RM200
20
Grand Livina
RM130
RM200
21
Inova
RM140
RM260
22
Kia Pregio(12 pack)
RM140
RM280
23
Toyota Haie -new  (12 pack)
RM150
RM300
24
Nissan Urvan (14 pack)
RM160
RM350

Sunday, 13 May 2012

RaHsIA BibIr WaNitA..

Assalammualaikum...

Rasanya lama benaw erk ak xkluarkan entry baru...entry ak arinie pasal rahsia bibir wanita.....sila2 la luangkan masa ckit erk....   ↓↓↓




RAHSIA BIBIR WANITA

Post
Bibir wanita memang penuh tarikan. Namun di sebalik keindahan yang dipaparkan, terdapat suatu misteri atau rahsia tentang watak si pemiliknya.Di sini dinyatakan misteri bibir yang patut diketahui.



Bibir segar dan kemerahan
Wanita yang mempunyai bibir segar dan kemerah-merahan secara semulajadi menandakan dia mempunyai tubuh badan yang sihat dan pandai menjaga kesihatan diri. Sifat mereka juga terbuka dan periang. Ramai yang suka berkawan dengan wanita ini kerana pandai menyesuaikan diri dan ramah dalam pergaulan. Wanita ini juga mampu memberi keriangan kepada pasangannya dengan sifat semulajadinya sebagai wanita.Dia manja dan kehidupannya yang ceria sungguh menyenangkan sekali.Secara umumnya, wanita ini suka dimanja dan mahukan kasih sayang yang penuh kehangatan. Dia akan kecewa sekiranya mendapat pasangan yang kaku dan tidak tahu memanjakannya. Biasanya juga mereka mempunyai raut wajah yang menarik, selari dengan kecantikan bibirnya yang sentiasa mengundang rasa senang dan mesra kaum lelaki.

Bibir yang biru (pucat)
Tidak kira apa juga bentuk bibir wanita ini, cahayanya kelihatan kebiruan. Biasanya wanita ini tidak begitu boleh diletakkan kepercayaan. Kata-katanya tidak boleh dipegang,selalu bersifat ingkar dan cuai terhadap tanggungjawab dan kewajipannya. Cerewet dan suka menimbulkan perselisihan dengan pasangannya. Jika anda ingin menjadi kekasihnya, anda hendaklah seorang yang boleh mengatasinya atau mengawalnya.


Bibir yang tipis
Tipis bukan bererti nipis! Wanita yang memiliki bibir tipis pada umumnya banyak mulut dan suka membicarakan hal-hal yang kadangkala boleh disifatkan sebagai tidak wajar. Suka melakukan sesuatu dengan caranya sendiri tanpa mempedulikan apa kata orang lain. Wanita ini pandai memujuk rayu dan tahu juga berpura-pura dalam memainkan peranan demi kepentingannya. Wanita ini juga mempunyai nafsu yang cukup besar dan memerlukan belaian yang penuh kehangatan dari pasangannya. Wanita ini bersikap optimis dalam menjalankan kehidupannya.
Bibir yang mungil


Wanita ini secara umumnya mempunyai gaya dan pesona yang mendebarkan lelaki. Selalu mempamerkan gaya keanak-anakan dan bersifat manja. Suka didampingi dan dibelai oleh pasangan. Wanita ini juga suka bergantung kepada orang lain, tidak mempunyai pendirian yang mantap lantaran selalu bersikap ragu-ragu dengan apa yang dilakukan.Lelaki mudah mengambil kesempatan untuk menggodanya. Wanita jenis ini juga mudah dijinakkan jika pandai membaca kelemahannya. Wanita ini boleh diharap menjadi ibu yang baik dan suri rumah yang bertanggungjawab. Namun suka merungut dan berleter jika tidak mendapat apa yang diingininya.


Bibir yang tebal

Wanita berbibir tebal dikatakan mempunayi nafsu yang kuat. Sukakan kemesraan dan kehangatan. Dia juga bersikap agak bebas dan terbuka apalagi jika dikaitkan dengan persoalan cinta dan seks. Mampu memberi keseronokan dan kesenangan kepada pasangannya, namun boleh juga menimbulkan suasana yang sebaliknya lantaran sikapnya yang suka mencemuh dan memalukan dikhalayak ramai.Wanita ini tidak suka sikap yang berpura-pura. Jika diamanahkan suatu rahsia, dia boleh menjaganya dengan baik dan mengunci rapat. Bagaimanapun jika dia mula membenci seseorang ,kata-kata yang dihamburkan menyinggung perasaan orang dan terburailah segala rahsia orang yang dibencinya.Begitu mementingkan kecantikan dan bersolek lama. Banyak wang yang dihabiskan untuk tujuan kecantikan serta bersikap pemboros. Tidak pandai menguruskan rumahtangga dan anak-anak. Jika anda sebagai suaminya, seharusnya mempunyai sifat kewibawaan untuk membimbingnya. Jika tidak dia akan bersikap queen-control!

Bibir sentiasa terbuka
Mempunyai keinginan yang tinggi dari segi kehidupan dan juga seks. Dalam soal kerja atau tanggungjawab, mereka cukup berdisiplin dan mencapai prestasi yang membanggakan. Ramai wanita jenis ini memperoleh kedudukan yang baik dalam kerjaya kerana mampu berjaya dalam setiap bidang yang diceburinya. Optimis dan bermatlamat. Dia juga mudah jatuh cinta dan berusaha sedaya-upaya untuk memiliki atau memenangi hati lelaki yang dicintainya. Tidak segan atau malu untuk meminta apa yang dihajatinya dalam perhubungan. Dia pandai merangsang pasangan dengan gaya pesonanya yang hebat dan erotik. Pandai memanfaatkan keistimewaan diri.

Back to top