♥StOrY oF mY liFe♥

Friday, 18 May 2012

Perkhidmatan Kereta Sewa di Langkawi


Perkhidmatan Kereta Sewa di Langkawi

ASSALAMMUALAIKUM ...

                  Berkenaan tajuk Entry diatas(pergh, formal doe)...haha..ok lah, nama ak Aizat, Orang Panggil Uyai...ak malas nk cita panjang kat sini...di pendekkan cita' ak baru ja habis Praktikal di Langkawi...disebabkan ak ad cuti sem, 2 bulan lagi..so, ak pon lepak la langkawi...dh 2, xkan nk lepak ja kan...poket ngan dompet ak pon bknnya bley branakkan duit pon....jd, kena la cari skit duit(nak idup katakan)...Dengan itu, ak ad la tolong mmbe ak nie kat langkawi...dipendekkan lagi cita...AkU pinjam sat blog Cik Azirah nie utk kepentingan ak..hahaha(gelak Shaiton)..dia ngan ak pon bkn Org len..kan kan kan...hehe

Oleh itu, disini ak telah sertakan senarai harga Kereta sewa yg Kami buat....

Lepas 2 agak dh Plan and nk sewa kereta nie...halo2 la ak noh..
nie no phone ak:

                               UYAI: 017-4621649(bg yg pkai Maxis)
                                           019-4171992(bg yg pkai Celcom)

                                Tambahan: ak xpkai Digi sebab ad org kata kat ak 'Mat Bangla ja pkai digi'...hahaha(gelak Shaiton lagi)

                                Tambahan lagi: klu ad adik bradik yang nak mai langkawi 2..bg ja NO PHONE ak nie ha....Hotel,Island hoping, mangrove pon ak dok tlg org wat jgak...pendek ngan panjang kata...mai langkawi call ak....insyallah masalah selesai...tp mai bwak la duit...ak pon cari makan...huhuhu(mnangis mcm tngok cita OMBAK RINDU)

 Kereta sewa di Langkawi merupakan keperluan utama kepada pelancong yang datang selain daripada perkhidmatan teksi .Kami menawarkan kereta sewa yang berpatutan (ayat cari makan) ...hahaha.

   P/S: TAK FAHAM CALL AKU..TALIAN 24 JAM DIBUKA(kalah maxis center)...    

Bil
Kereta sewa
Low Season
Peak Season
1
Proton Iswara
RM50
RM80
2
Kancil
RM50
RM80
3
Proton Wira
RM60
RM90
4
Viva
RM60
RM100
5
Picanto
RM70
RM110
6
Myvi
RM80
RM130
7
Gen 2
RM90
RM130
8
Pesona
RM90
RM140
9
Waja
RM90
RM140
10
Nissan Venette (8 pack)
RM100
RM170
11
Vios
RM100
RM150
12
Sentra
RM100
RM150
13
Mazda 2
RM100
RM150
14
Serena
RM160
RM270
15
Avanza
RM120
RM180
16
Citra
RM120
RM190
17
Toyota Haie -Old  (12 pack)
RM120
RM200
18
Exora
RM130
RM300
19
Alza
RM130
RM200
20
Grand Livina
RM130
RM200
21
Inova
RM140
RM260
22
Kia Pregio(12 pack)
RM140
RM280
23
Toyota Haie -new  (12 pack)
RM150
RM300
24
Nissan Urvan (14 pack)
RM160
RM350

No comments:

Post a Comment