♥StOrY oF mY liFe♥

Monday 2 July 2012

From Deep in My hEArt

Assalamualaikum kalian cmua...arinie ak nk story mory ckit tentang sahabat..msty ramai yg kurg jelas tntng bnda alah nie...seyes ak ckp ak syg ngn cmua insan yg menjadi sahabat aku....kadang keterlanjuran kata mnyebabkan ada pihak terasa aty...maaf dipinta di atas kelancangan mulut brbicara..seriously tnpa kwn siapa la aku....aku xmampu hidup seorang...kdg2 bila kita dh lama bsahabat..sedikit perubahan sikapnya bley kita lihat dgn jelas...tapi ap boley buat kita hnya insan biasa...xmampu lakukan apa2..dan hanya mampu melihat dari jauh...dlam stiap doaku tidak lupa ku pohon doa kpd cmua shabt2 ku...ak harap cmua bjya di dunia dan akhirat...AMIN....  

Setiap masalah yg berlaku owg yg akan kita cari dulu ialah kwn kita....wlaupun kdg2 prgainya mnyakitkan aty tapi kebaikan yg ad dlm dri dy tidak pernah terlindung....aku minta maaflah pda shabat2ku yg sudi bkwn dgn driku yg hina ini...

                      Hari-hari makan laksa,
                          laksa dimakan dgn Sata,
                     saya hnya mnusia biasa,
                           segala salah maaf dipinta.
                               









                                       

No comments:

Post a Comment