♥StOrY oF mY liFe♥

Saturday 23 May 2015

DEGREE LIFE!!!

Assalammualaikum...


Dah bersawang dah blog nie..rasanya dah almost 1 year aku xbukak....okay entry ak untuk kali nie pasal degree life... sebelum tu aku lupa nak bagitaw yg aku dpt smbung belajar dlm degree of foodservice management..mmg brsimpang sgt ngn diploma aku..diploma aku ambil food tech..tp sbg hamba Allah ak trimma khadak n khadar-Nya..tp at first ak smpai dibumi DUNGUN nie..mmg ak rasa sdey sbb ak dh lari dr fakulti sains gunaan..tp maybe ad hikmah disebaliknya...skrg ak dh SEM 2 dh...berbalik kpd crita KONVO DIPLOMA...i have one sad story... :(... ak xbley naik pentas pun...dh pkai cantik2 bagai...nak dijadikan cerita kereta yg ak naik dengan kawan2 aku xcident....kakak tu pun style xmaw tolerate dh...ak dh miss dh giliran ak..ak p bwk jubah ja ke dewan..dh rasa malas nak pakai...tp pkwe ak ckp...dy dh trun jauh2 dari kelantan.. so dy nk tgk at least ak pkai sat pun jd la...tp mungkin ad hikmah knp ak xleh naik pentas tu..mana taw tiba2 kaki ak terpelecut ka...xpasai masuk paper.. "pelajar diplomo dari U*** tgelincir semasa menerima sijil diploma".. malu family ak nnt...n onething nk ckp...ak p konvo ngn kwn2 taw...sbb parents ak xbley mai...okay la....nie ja cerita ak...dah la lari tajuk,...whatever la an....bubye..

No comments:

Post a Comment